نویسنده: محمدعلی موسوی
ناشر: مرکز ملی مطالعات جهانی شدن
کتاب مذکور شامل مقالات زیر است: 1. اخلاق کاری و معماری سازمانی جیمز بریکلی 2. اخلاق در جهان واحد: نقدی بر نظریه پیتر سینگر 3. اخلاق و مدیریت بازاریابی: تفسیری گذشته نگر و آینده بین لورنس چانکو و شلی هانت 4. اخلاق در تجارت کشورهای عضو نفتا: یک مقایسه میان فرهنگی ژاکلین هود و ژان لاگسدون 5. اخلاق در امور تجاری کشورهای حوزه خلیج فارس: بررسی سه کشور الخطیب، رابرتسون، استانتون و وتیل 6. رفتار اخلاقی مدیران خرید هندی جیدیب موتوانی، آشوک کومار و زوبیر محمد 7. اخلاقیات تجاری اروپا لورا جی اسپنس 8. فسادهای حسابداری، مشکلات اخلاقی و تلاش های آموزشی مری هاو، هوارد دیوی و کیث هوپر 9. اخلاقیات در تجارت بین الملل: رویکردهای چند ملیتی به نیروی کار کودک آن کولک و راب ون 10. جهانی شدن و پیوستگی متقابل: قلدری به نام وال-مارت دنیس کولینز 11. آیا تخصص گرایی اخلاق را تایید میکند؟ 12. مدیریت رفتار اخلاقی در شرکت های ساختمانی در آسیا.